Träna

Whats up kära läsare, hur mår nii? Själv mår jag sisådär, jag känner att jag är på helt fel plats. Ser att en efter en skriver på twitter, facebook, instagram och tumblr att dom har sätt/träffat killarna. Är så himmla avundsjuk och jag är på den platsen jag vill vara på minst just nu typ... men jag får väll glädja mig med att det är sommar snart och att killarna förhoppningsvis kommer hit igen, och då hoppas jag att jag hinner bli lite brun också...känner mig blekare än den ryska maffian... Men ha det så bra, ska sticka till träningen nu. Byeee/maja


Kommentarer
Postat av: MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Godnatt och sov gott!!

Önskar dig en finfin tisdag :D

2012-05-15 @ 00:36:24
URL: http://mooollys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0