She ran away in her sleep, and dreamed of paradise

Varför finns NO? Varför?! Jag har NO prov på fredag om typ lungorna och så och ushh, vem vill veta sånt? Iallfallllll förlåt för att jag inte blogga igår men jag va på strande och på Frölunda, jag och Stina va först på frölunda och fika på EH och kollade runt lite sen åkte vi ner till örsviken och badade med Hugo, Niklas och Johan och de va typ varmt...? Fast inte så att man njöt om man säger så! Och idag va de skola, måndagar är korta som tur är, och efter de så blev de almzzz, vilmzzz & elliiiin och vi diskuterade om livet, döden och framtiden. Men LOL nej se gjorde vi verkligen inte men vi diskuterade framtiden kan man väll säga... Och sen träning och ner till bildals badet med addeee, Hugo och Niklas, Alma & Vilma och några fler. Fats jag badade dock inteee. Nu är det plugga & Justin på högsta volym! By the way, jag fick världens finnaste tröja av emmaaaa idag när hon hade varit i London! Love You /majaaaaa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0