i don't want to hold you if you want to go.

åh gammal bild, och cp rubrik jaoooo.
Nu bloggar jag faktiskt från datorn, första gången på 2 månader typ, weeey!
Men för 40 minuter kom jag hem från frölunda torg och jag köpte en tröja, shorts och ögonfrans böjare. Kollade på en sjukt snygg kläning som jag är kär i men mamma stoppade mej.. seeeegt. Men jag ska typ ha shorts och en tunnika på skolavslutningen , torrt? Men mamma ba " det är väll inte 9an du ska gå ut, bara 7an" så jag skiter i att vara "jätte fin klädd" och bara kör vanliga (fast lite finare) kläder. Nu på slutet har vi verkligen sjukt mycket i skolan, bara att hålla ut! Jag har fått godkännt i alla prov i hela 7an , stolt som fan! hahaha :P Men det är därför jag inte hinner logga in på datorn, men nu är jag bara inne på datorn för att jag måste träna på en redovisning som är imorgon. Lägger ut bilder på det köpte i ett annat inlägg,  ha det najjjsssss/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0