Hold on to the night

Hola hola igår firade vi Valborg.. Tror jag det var, Asså alla tjejer i f.98 och p.98 spelade en match men blandade lag och sen åt vi pizza och kollade pp film. Sen senare på kvällen sovde jag över med Sara och vi snackade massa, det har hänt sååååååå mycket nu på sistone. Vet inte hur jag sks hantera all kärlek, hat, glädje, typ rädsla hahhahahsh lät typ som en poet men det är mycket just nu! Men sen i morse gjorde ni god frukost, sen stack jag på match och det var så himmla varmt, helt siiickkk! Det var helt sjukt, så varmt. Efter matchen cyklade jag och pappa hem, åt lunch och jag solade lite. Nån timma senare kom Sara hit igen hahhaha, och hon åt middag här och vi hade det chiillllll:) har läst lite i one direction boken och ska här me lägga mig, godnatt/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0