Wieeerd match

Tja tja bloggen, hur mår alla mina små söta läsare? Själv mår jag bra, har precis tagit två stora portioner med glass och massa chokladsås. Jag håller på med en one direction sak, Liam är har en fobi för skedar så jag fick äta glass med en gaffel, för de är en typ utmaning. Kolla på bilden nedanför! Sen satt jag och speglade mig i gaffeln och åt vad jag ville, precis som Niall. Ni måste kolla på bilden för att förstå!

Jag spelade match tidigare idag och de va typ den sjukaste matchen jag har spelat. När Elin skulle säga förlåt till en spelare som hon hade råkat fälla så puttade hon bort henne och och så blev de ett lite slagsmål och fula ord, såg eller hörde inte så mycket av vad som hände för detta hände nere vid vårar mål och jag spelade topp men jag fick höra ett och annat efter matchen... Nu ska jag plugga lite svenska, pusshej/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0