Home!

Ameeen tjaaa! Är nu hemma, eller kom hem söndag natt men har lixom inte orkat inse att jag är hemma eller det lät typ knäppt... men jag har varit lite trött och så. Är IAF hemma, ganska skönt men jag saknar det grymt mycket redan nu! Det var en av den bästa helgen i mitt liv än sålänge. Det har varit superr duper fuuunn! Shopping, kompisar, mer shopping och god mat! Kan ju berätta lite vad jag har haft för mig.
Fredag:
Vi har på flygplatsen 6 typ, alla var jätte trötta men jag var typ as spidad! Så vi checkade in typ och så, sen tog flygresan inte mer än typ 1 och en halv timme. Men när vi va framme tog vi väskorna till hotellet och sen stack vi till en pizzeria och det var jätte goda pizzor, jag och Almzzz delade på en margarita (stavning) sen var det lite fri shopping. Jag köpte en 1D bok, det gjorde min dag! Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen, typ tog bussen nån stans? Men vi var på A&F och det var så fräckt! Och man ville inte gå ut för det luktade sååå gott, ångrar att jag inte köpte parfymen! Men jag fick men mig en bikini och en tröja. Vi åt på planet Holywood och det var underbara hamburgare!  Men jag, Elin och Alma delade rum och det va as chiilll!
Lördag:
Frukost på hoteller, jätte gott! Coco popps och rostade mackor, stort LIKE! Så var det match, vi förlorade tyvärr men det var en bra match. Men dom var typ ruggit bra, jag vet inte hur det stavas men vi mötte chelsiiii, haha cp stavning. Så snackade vi lite med dom tjejerna och för er som inte fattat var dom från england såklart. Så det blev lite knarig engelska med dom. Jag och Matteee satt bara och skrattade för vi typ förstod ingee så dom trodde vi skratta åt dom... Men som var jätte trevige, hittade även en tjej som gillade One Direction lika mycket som jag, hehe... Men sen när vi hade tagit bussen hem och föräldrarna skulle gå hem så såg dom Torres och dom andra killarna spela, och dom fick Terry's (stavning) autograf, lite avundsjul.. Sen duschade vi på hotellet och åkte iväg och åt på donken. Så gick vi lite på stan och så gick vi in på Hollister, det är typ samma sak som A&F. Där köpte jag ett par shorts. Så var vi inne å nån affär och jag köpte en One Direction kopp, thihiiii den är as fin! Så sen var det bussen hem och äte middag på hotellet, fish and chips. Hade aldrig ätit det men det var faktiskt väldigt gott! Sen chillade alla tjejer på vårat rum, vi invigde min One Direction kopp och åt godis.
Söndag:
Söndagen var typ sista chansen att shoppa haha! Nej men det blev inte så mycket shopping. Vi började dagen med att kolla på Big Ben. Det var lite coolt, sen delade vi upp oss, så mmattes päron och min pappzz, madde, jag och matttee tog tåget till ett italien ställe och åt lunch. Sen gick vi till A&F för att madde skulle köpa en tjockis. Sen blev det inte mycket mer den dagen. Vi tog bussen till flygplatsen och så tog vi en fika på starbucks och jag köpte lite Victoria Secret saker och på planet var alla ganska trötta. Så var vi hemma typ 11.
Det var en såå fantastisk resa och vill verkigen göra om den med laget! Här fick ni en kortfattad text om vad vi gjorde och så!/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0