Save your heart for someone who cares

Ihhhh, vet inte om jag har skrivit det på bloggen men på fredag åker jag till London. Spännande! Har aldrig varit där förut så det ska bli jätte kul, verkligen! Vi ska spela en match mot chelsea (stavnng) asså det är ett fotbollslag, (NHÄÄÄÄÄÄ?!) och sen ska vi äta på resauranger och shoppa och så. Jag längtar! Så då kommer jag förmodligen inte kunna blogga men jag fixar några tidsinställda, sooo take it coooool! Nu ska jag göra mig iårdning för natten och nörda lite One Direction låtar. /maja
Smile at the bitch that brings you down, laugh at the haters that are jealous, point a middle finger at the idiots who think they're better

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0