sanningar om mig

hej! detta med att jag skulle plugga gick la sådär..haha!
Men iaf så tänkte jag skriva ett inlägg om några sanningar om mig, för er som inte vet så mycket om mig.
  • Jag gillar inte när det är två personer som bara är med varandra och kanske någon annan ibland, men oftast med varandra. HATAR DET!-.-
  • Jag tänker jämt "Nu ska jag hem och plugga jätte mycket" men jag kanske pluggar 5 minuter;)
  • Jag älskar att läsa bloggar som uppdaterar mycket.
  • Hatar prov mest av allt, speciellt att plugga till det..hhehe är inte så bra på att plugga!
  • Jag gillar inte heller tjejer som ska hålla på med varenda jävla kille, liksom hur fan orkar dom?
  • Folk som tror att dom känner en person SJUKT bra, fast har typ träffats 2 gånger typ. Haha folk som kallar en person bästis och den andra personen vill inte vara bästavän tillbaks;)
  • Stalkers? okej, ibland skämtar jag och säger att jag är en stalker men jag är typ de. Haha nej men typ ibland skämtar jag med mina kompisar och säger att dom är det, men ibland är jag seriös. NÄR MAN HAR TYP 1000 VÄNNER OCH HAR TÄFFAT 100-200 AV DOM?! på facebook då..
  • Killar som luktar gott är det bästa jag vet :D
  • Att smsa är också sjukt roligt. Haha jag kanske inte smsar så mycket, eller asså jag smsar med samma person typ , väldigt mycket. Och inte olika personer som ja inte känner.
  • Jag snackar med Julia nästan varje dag. Vi gör det typ för att uppdatera varandra lite. Haha
Haha , aja nu måste jag plugga. /stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0