Moments

Ahhhh, läste världens sorligaste text idag! Den handlade om one direction och att de nån gång kommer ta slut. Läste den på musik lektionen och jag började gråta inför hela min klass, jätte pinsamt men de är sant. Jag satt och läste texten och när jag kom till slutet kunde jag inte hålla inne tårarna, de slutade typ såhär: jag kommer alltid älskar er Louis, Harry, Niall, Liam & Zayn. Forever a directioner! Fast på engelska, de var en jätte lång text och jag bara satt och grät hahhaha! Ni tycker säkert att jag är patetisk och ni tror säkert inte att jag grät men det gjorde jag! Ahhhhhh, har en klump i magen, de va så sorligt!
Sitter IAF och kollar på tv, ska ta en kopp te innan jag lägger mig. Ni får sova så sött så ses vi imorgon, då är de fredag och jag ska hitta på nått kul med Sara/ pusshej maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0