Massor ned skolan nu. Kommer inte blogga så mycket

Heeej! Skolan idag gick ganska fort.. Fast neeej! Det börjar med spanska lektion och mitten av den lektionen säger Vilma att jag ska vara jour!! Så jag missar typ 4 lektioner som var ganska viktiga för mig (eller ah, matte lektionen, eftersom att vi har prov på det imorgon) iallafall så fick jag as ont i ryggen. Jag hatat folk som Inte plockar upp sin tallrik, helt seriöst? Vad tänker ni med?! Det är verkligen ett helvete i skolan nu! Matteprov imorgon som jag skrev lägre upp och jag har även biologi förhör eftersom jag var i Falun förra veckan. Detta suger verkligen! Jag har massor mer prov och redovisningar och allt sånt men ni bryr er ju inte så varför skriva det. Imorgon ska jag träffa upp Fanny på Frölunda torg så ska vi ta en fika och jag måste köpa några innebandy glasögon-.- haha men ja. Hoppas ni haft en bra dag /Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0