Lagets största resväska...

Yoooo, vas happeniinn? Då är det bara 3 dagar kvar till London. I'm sooo exitedd eller hur de nu stavas! Herregud vad jag är taggad, både för matchen och shoppingen! Fick idag reda på vilka vi skulle sova med, jag fick sova med Elin och Alma! Kan de bli bättre?!? Ahh är så glad, 3 one direction galna tjejer i ett rum. Ingen annan orkar lyssna på oss hahahaa! Men sitter med en varm kopp te och mår dåligt över att jag kommer ha lagets största resväska, den är rosa och de är ju bra men jag skulle få plats med mitt hus i den! Elin skickade en bild på hennes väska och jaa... min är nån kvadrat meter större! Aja, de är IAF en fördel, jag får plats med mycket shopping/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0