Hunger spelen

Yooooo, whats up? Sitter själv på mitt rum och lyssnar på hög musik. Feel the flooow, försöker sjunga med så gott de går:PppPpP men var på hunger spelen idag med Elin, Alma och Vilma. Den var så sjukt bra med så in i bänken sorlig! Jag grät som en gris, jag tror aldrig jag har gråtit så mycket faktiskt haha! De är sant! Den är verkligen värd att se!
Igår kväll så stannade jag och Elin Matilda och Jennie kvar efter träningen och kollade på när våra killar spelade! Sen så gick jag och Elin home to mahh place och bara chilla på dillen xD men vi simmade tidigt, jag var såååå trött!
Snart kanske kanske Frida kommer hit, vi får se! Imorgon ska jag och bio gänget till Frölunda torg och kolla på Ulrik, Vilma gillar honom *host* ÄLSKAR HONOM OCH SKULLE TYP DÖ FÖR HONOM, så ja v följer med henne. Have a nice... kväll!/ maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0