emhhh... OKEJJ?

hejj, vill börja med att säga att jag är irriterad på en sak! De har en sak med min pojkvän att göra (Louis)hehehehhe..... Det är grymt irriterande när dom först säger, men gud vem lyssnar på pojkband? Maja, hur töntigt är inte de och shiit vad fula dom är! Och sen nån vecka senare, åhhhhh shit maja har du hört vad bra Louis sjunger, och vad han är snygg! Jag lixom bahhh, OHHHKEJJJ LUNGNA NER DIG, NU FICK JAG EN LITEN DEJA VU?! VA INTE DETTA JAG SA TILL DIG FÖRRA VECKAN!?! Men nu ska vi inte prata mer om det, jag har NO prov imorgon! Hjälp mig, jag fattar typ ingenting! Men det kommer säkert gå bra, nu ska jag plugga lite till. Sen kolla på dubbel liv och Elsas värld och sen sova, byee byeee/maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0