blogg appen suger!

Snacka om att jag blir sur! Jag har skrivigt massa inlägg om vad jag har gjort så att jag ska slippa skriva jätte långa inlägg senare, men varje gång så har jag inte kunat ladda upp inlägget, orkar inteeee!

Skriver min helg snabbt för att jag måste egentligen plugga.
FREDAGEN: jag va typ fett depp för att några i min klass va lite "konstiga" men dom vet inte om det, heheh!
Men iallafall så var jag med Emelie hela kvällen och vi bara chillade och hade skooojjjj!
LÖRDAGEN: Träffade inga idioter där iallafall! haha ´nej men jag kollade på innabandy match /lindås-karlstad) JÄTTE VIKTIGT MATCH!! men dem förlorade-.- haha men det va kul och så. Efter stacka vi tilll hard rock och käka och bowla. Jätte roligt!
IDAG: Jag åkte vid 11.30 kanske till x3m (haha jah lever där :P) men iallafall så kollade jag,Johanna,Matilda,Lovisa och Elsa på killarnas innebandy match. Hahaha roligaste på lääänge! Sen stack jag och mamma till torget och jag köpte lite tröjor jeans och sånt. JÄTTE ROLIG dag idag! Men segt att jag måste plugga nu då -.- haha men ha de götttttt/stina
image description
vill bara säga att jag BJUDER på den bilden, cp ful på bilden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0