Act like a lady. Think like a boss.

Tjjena du där bakom datorn. Har precis ätit glass och sitter och försöker smälta den..AHAHAHH. Fattar ni? Glass smälter ju..okej, hur som hälls så mår jag ganska bra. Har varit ute i solen och gjort lite matte, har prov på onsdag igen. Har lite ångest för att det är måndag imorgon, varför är måndag så långt ifrån fredag men fredag så nära måndag?
Sovde över med Frida igår, vi var hemma hos mig en stund och sen stack vi till Simon och bara chillade, snackade typ bara. Om livet och döden..nej men just chill'nnnn. Sen när vi skulle hem från Simon var det så himmla mörkt för klockan var 11 på kvällen och jag hade ju precis sätt hunger spelen så det var ju en aning läskigt! När vi var hemma hos frida åt vi middag klockan 12 på kvällen och sen sommande jag, sov så himmlaaaa skönt! Men IAF nu ska jag bara kolla runt på lite bloggar och kolla vår kläder. Jag vet precis vad jag ska ha på skolavslutningen, lite tidigt men men... /maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0