AAAHAHHHHHHH

FATTAR NI HUR GLAD JAG ÄR!!!!??????? Jag är utlottade att vinna en one directions skiva med killarnas aotografer!!!!!! Asså jag är så fucking glad! Och en till sjuk sak hände mig idag, jag hade typ inget och göra idag i skolan så jag sökte på Danny på Twitter så hittade jag (den riktiga) och så skickade jag iväg en liten twitt där det stog följande (:PpPppPPp) Vad tycker du om Göteborg fansen snygging? och så svarade han, älskar! Haha det var typ lire sjukt?
Nu sitter jag här i sägen med Frida och hon orkar nog inte lyssna på mitt One Direction tjat länge till... Ska packa nu för imorgon åker jag till London mathaaa fuckerssss..hehe pusshej/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0