14 mars

Äntligen har jag har blivigt frisk så jag kan gå till skolan, fast jag har fortfarande ont i halsen!
Och för er omogna personer så skolkar jag inte!! IALLAFALL så var det studiedag idag, haha jag har inte varit i skolan på 5 dagar , haha jätte skönt verkligen! Men först åkte jag och Alma till frölundatorg  och käka och där träffade vi massor folk också. Men sedan åkte vi till tennis planerna men vi stack direkt. Haha men sen gick vi hem till tempo och köpte lite power king och mer, Efter stack vi till Alma och kollade på film sedan kom Adrian. Men nu är jag bata hemma.
Kvällen planer: Städa mitt otroligt fula rum. Plugga lite. SOOOOOOVA! lol hur ska jag hinna/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0