staaaaain här

hejsaaaan!
idag har det varit en seg dag, därför skriver jag lite om gårdagen istället:) Igår tränade jag i 2 timmar (?!) haha sjukt jobbigt faktiskt, det var inte heller så roligt för att dom var lite äldre och bättre än mig. Efter träningen träffade jag Julia och så gick vi ner till havet och träffade Eira och Bianca. Sedan fick jag och julia skynda oss hem, men det slutade att vi sov hos Eira, haha! På morgonen idag skulle Eira till tandläkarna vid 9? så jag och Julia åkte hem till mig, kollade på desperate housewives i typ 2 timmar, käkade lite och sedan stack julia hem. efter det kom cassandra. Imorgon ska jag hem till majzzz och även sova där, det ska bli feeeeeett!
I sommar ska jag och the familyyy till turkiet i 2 veckor, och då ska jag get that fucking tan! haha, ha en bra kväll /stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0