Min dag

Hej, tänkte bara berätta lite kortfattat vad jag gjorde idag. Först va jag ju på skolavslutning och sa hej då till alla kompisarna. Det va ganska sorligt, men jag ser fram emot att börja på nygård, Jennie ska ju också börja där så vi får försöka smälta in bland alla nygårds barn hahahah. Men sen åkte jag hem till Niklas med massa andra, bl.a Stajjnnnnnn. Vi hoppade lite studs matta och basket och körde truth or dare heh.. Men det va jätte, sen åkte jag Elin Alma och Vilma hem till Alma och Vilma och åt och typ tog lite bilder. Nu har jag ätit fruktsallad med familjen och kollade på EM- matchen , me gustaaaaa. Nu ska jag typ sova, är ganska trött. Men nu är det sommar lov, yheyyy. Och juste en sak till, jag betällde ju skor och klänning från Nelly.com och de blev förkenat så dem kom nu på kvällen. Lite irriterande eftersom jag skulle ha de på skolavslutningen. Men klänningen kommer verkligen användas!/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0