Just for fun

Fullständigt namn -  Maja ***** Moberg

Ålder -  14, snart...

Vart bor du - HÄRLIGA GBG xD

Husdjur - Nej, vi fick avliva min katt, Smille :(

Födelsedatum - 1 oktober

Syskon - 2st

Hårfärg - Blond

Ögon färg - Gröna/bruna

Längd - 170 cm tyypp

Favorit land - England

Favorit färg - Rosa

Närmaste tjej vänner -  Ahhhhh har så många

Är du singel eller i förhållande just nu - Singel

Tränar du - Yes, fotboll

Beroende av nått -  1D, JB och cola

Röker du - Neeej

Snusar - WTF, nej

SENASTE

Person du tänkte på - hemligt, nej men lol. Jag vet inte

Person du pussade - heh, shhhh...

Gången du grät - När jag fick JB biljetter 

Person/personerna som såg dig gråta senast - Linda :PPP 

VEM

Vill du krama nu - Louis Tomlinson och Stina :)

Träffade du senast - Mamma

Får dig på bäst humör - AFV hahahhahha

Vet mest om dig - Ingen vet väll allt om mig men den som vet mest är väll typ Frida och Elin

VAD

Gör dig glad - One Directiiiiiioooooooon xD

Gör dig ledsen - Folk man tror man kan lite på, men som snackar skit bakom ryggen och som ljuger om saker jag inte sagt..

Längtar du till - Att Stina och Frida kommer hem :( it feels like you're the only one I can trust right now

Ångrar du i ditt liv - MYCKET

Har du svarat ärligt på alla frågor - Tyyyyyp
 
/maja

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0