I'm homeeeee

Heeeej, shit vad jag har saknat att blogga! Men det var ganska skönt att ta ett litet brake! Men nu är jag back on track! Har ni saknat mig? KLART NI HAR! Jag har ju som sagt varit på landet, det var mysigt att vara med familjen. Sen kom Alma och Vilma upp några dagar och vi hade det himmla kul! Och sen stannade jag och min familj över en natt på Fridas land (det ligger ganska nära vårt). Där va också Karros familj:) Så det va ganska chiillllll! Det va jätte varm och soligt och vi låg och solade och badade en hel del. Sen kom min kompis Clara upp med sin familj och deras segel båt. Det va najZ. Nu ska jag äta tacos (_) <----careboxen är tillbaka, och sen sticker jag till Elin för lite filmkväll. hejrråååååå/maja
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0