vinst!

hej! idag va det skola och fy fan säger jag bara.
Men iallafall så spelade jag match idag och ja, blev tacklad (haha dom fick en dubbel tackling tillbaks) och ett as hårt skott i ögat ( tack glasögonen ) men jag lever och vi vann med 4-2 , as grymt av oss. Har ganska ont ont i benet för att någon sköt med din klubba när och ah.. det är en stor bula. Tack till dig som gjorde den, väldigt gulligt...:(
Men jaja, ska kolla lite bloggar och sedan sova. Är as trött. Det är verkligen jätte mycket innebandy nu, roligt men jobbigt:) världens jobbigatse dag imorgon , taggga!  Haha nej men skolan är verkligen skit nu. ORKAR INTE!
Haha ni ska se mitt rum det är jätte stökigt. Mat över allt..haha;)
Imorgon har jag inga planer, ganska skönt faktiskt..:) godnatt /stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0