Lite fakta om lilla jag

Vad heter du? Maja
Hur gammal är du? 13
Vart bor du? Göteborg
Hårfärg? blondin
Ögonfärg? blå
Hur lång är du? Vet inte exakt, tror jag är runt 1,63
Kär? Jaa..thiihiiii♥
Singel eller upptagen? singel & sökande som sagt :pPPpppPPp
Hur många har du kysst? Nu känner jag mej lite påhoppad....
När och vem kysste du senast? Privat! Hallåååå?!?

Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa & bjuda alla kompisar på en härlig middag
Favoritland? Greklan
Favoritfärg? PINK, I'm a PINK lady!

Film? Sex and the city 1 & 2
Bok? Flyga Högt
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är så sööööööt, Skojjaa! Men vad är det för fråga?
Vad gillar du minst med dig själv? Mina låår!!!
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan ? Jag vet inte......
En person du älskar: Stinaaaaaa
En person du hatar - ja de är ju ************** Varför skulle jag säga de?!
Ut och festa eller myskväll?- Båda
Saknar du någon just nu?- Jaaaa
Vad är det bästa som hänt dig?- Vet inte,
Beroende av något?- Godis & Mobilen
Ditt livs största misstag?- Vet inte...
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Vendela kanske, för hon är så rolig! Börjar typ skratta när jag ser henne, SKOJJAAA! För att hon får mej att skratta <3333
Har du några tatueringar? Jaa, på rumpan. Skojjaaaa, IGEN!
Piercingar? Jag har hål i öronen, 1 på ena och 2 i andra
Vem är mest lik dig? De vet väll inte jag?
Har du någon förebild? Jaaa, MATILDA LILJA! För hon har grymt snygga kläder och och sjunger så himmlaaaa bra :ppPpppPP<33333
Vad ska du göra idag? Sova....
Vad är det värsta du vet? .....
Vad är det bästa du vet? Fotboll
Vad åt du senast? Thaimat
Vad köpte du senast? Glömt, har ett minne som en guldfisk...om inte värre!?
Vem är din favorit kändis? Cody simpson & JUSTIN BIEBER<333333
Tränar du? Fotboll?
När går du och lägger dig? De beror på, om Bolibompa slutar klockan 7 eller 8....
Vad är klockan nu?19:50
Är du nöjd med ditt liv? NÖÖÖÖÖ.... JO DE KLART JAG ÄR

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0