Friends

Matilda
Matilda är en go göterborgare och en riktig komiker, haha!Hon är typ världens roligaste Matilda! Hon och jag har typ samma humor, ganska konstig dåraaa. Hon och jag träffades genom fotbollen, jag kommer ihåg att hon hade ett par gula skor och att hon typ var blyg (VILKET HON INTE ÄR NU) haha! Jag och Matilda har har många roliga minnen, har alltid kul med henne. Och hon älskar tvättmedel? Love yaaa girl<33333
Elin
Åhhhh Elin, du är underbar! Så rolig så söt, man har alltid trevlit med dej. Vi träffades också genom fotbollen och har typp varit vänner sedan dess (3-4 år tillbaka) och vi har massa töntiga ramsor tillsamman som vi gjorde när vi gjorde mål, HAHHA! Vill bara tilläga att Elin ALLTID blir bra på bild, även fast hon sover! Du är grym på fotboll och jag älskar deeeeeejjj<3333
Madde (GEDDISHH)

Madde är typ den roligaste tjej jag känner! Seriöst, varje gång hon säger nått roligt slutar det med att jag ligger på golvet och gråter av skratt. Första gången jag och Madde pratade var när Madde tog min mobil. Jag och nån tje (kommer inte ihåg vem) stog och pratade och kollade på damernas match, så helt plötslig kommer Madde och tar min mobil, haha! jag blir typ helt förvånad och så går hon in på mina sms och skriker -Maja är kär i...... och så typ brottar jag ner henne. Det var Maddes och mitt första möte, sen började vi prata norrländska med varann?! Gör vi fortfarande? U rock bitch<333 Älskar deeeejjj
Vendela

Vendela är snäll. Haha, skoja! Vendela är helt amaziiiing, hon är grym! Kommer inte riltigt ihåg hur vi träffades men vi har känt varann ganka länge och vi har alltid kul. Vi är så olika men ändå lika haha? Vedela är as cool och typ bra på alla! Hon får alla killar på fall! Hon är as rolig och hon är så gullig, och hon har jätte konstig godis smak. Idag köpte hon 6 olika pulver på 4-gott!!!??? Men du är awesoooom, love u<333333
Stina

Stina, Stina, Stina....DU ROCKAR FETT!! Du är as grym, as cool, as söt! Du har allt! Jag och Stina har faktiskt intekänt varann så länge. Kanske 2 år? Men dom två åren har varit jätte roliga, jag och Stina gick igenom våran fjortis period tillsamman, hahah. Vi var sånna små fjortisar, hahahahha! De var tider de, Stina jag vill bara säga, DU ÄRR SÅÅÅÅ BRAAA<33333 I like  love uuuu<333
Maria

Maria är så bra! Hon är så liten (hahahah) men ändå så vuxen! Hon är jätte söt och vi har många fina minnen tillsammans! Vi tillsammans kan styra hela världen, SKOJJAJAA hahah men du är super duper snäll och go och jag bara älskar dej! Vi träffades genom fotbollen och kommer inte ihåg nått mer. Loveeee uuu<33333
Frida

Du är en av mina bästa kompisar! Du och jag har haft våra mörka dagar men vi har också haft många ljusa. Har känt Frida sen jag var typ 4 år och vi har såååå många härliga minnen! Vi var så roliga när vi var små, vi hade alltid kul och jag vet inte vem jag skulle vara utan dej!? Vi gör nästa allt tillsamman, du är underbar!
I LÖÖÖÖÖÖV U<33333
Jennziiii

Jennie, Jennie, Jennie! Vad ska jag börja?! Du är awesome. Du har en snygg stil, unik! Sluta aldrig vara dej själv. Du är så cool, vågar sticka ut, bryr sig inte vad andra tycker, det tycker jag är fräckt:PPpPppppP
Du är killarnas favorit, alltid glad, bruuuuun! Har känt dig ganska länge, kommer inte ihåg när vi blev "bra vänner" eller vad man ska säga men jag har alltid tyckt du är fräääänXD Älskar diiiig<33333
Tea

Tea är en cool innebandy tjej som går i min paralell (stavning) klass och har en cool stil. Du och jag är lixom bäzztizzaaar! Du är min favvo girl och jag vill bara vara med dej hela tiden. Är alltid glad när jag är med diiiig, du får img alltid att skratta:)) Me+You, älskar dig<33333
Sara
Sara, du är grym! Bardomskompis och sjukt älskad av miiiig! Du är jätte rolig ska du veta, söt brunett med ett sött leende;))) Du är super tjejen! Du är skiiiiiit coooool! Hoppas du vet det!
LOOOOVEEE UU
Sen har jag så många mer bra kompisar, men jag orkar inet skriva mer för jag har skriv kramp!!!/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0