tja

seeeg dag men den gick endå fort! orkar verkligen inte blogga om skolan, skolan kan gå och dö!
SÅÅÅÅÅ jag tänkte skrva lite om vad jag HATAR så sjuuuuuukt mycket!
hade jag haft en kompis som var så här hade jag dött!
  • en kompis som bara bryr sig om populäritet
  • BARA vill vara med killar, som typ ba " OMAYYY!!! STINA KOLLA DÄR BORTA DÄR ÄR KILLAR!!!! SKA VI GÅ FRAM OCH FLÖRTA?!?!?!??!:DDDDDDD snällaaa?" haha jag orkar inte med folk som gör så! asså det är ju en helt annat sak om man känner den personen men om det är as fula killar som man inte har någon anning om vilka dem är så liksom NEJ TACK!
det var egentligen bara det jag ville säga,, hehe jag har otur om jag träffar en sån jävel nu.../stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0