Svar på frågestunden:

svaren på frågestunden:D

Har Maja färgat håret?
svar: Nej, jag hade löshår. Jag är en liten lurifax<333333
Vad kostade din tröja från raglady?
svar: 400kr
Kommer ni gå på discot?
svar: ja det kommer vi.
Måste man gå i innebandy för att gå på discot??
svar: jag det tror jag, det är ett disco för oss som är med i gothia cup och man måste köpa biljetter som man köper under cupen så jag tror att man måste spela innebandy eller jag vet att man måste spela innebandy.
Hej. Den tröjan du har på dig,var kOmmer den ifrån? Plus en till fråga, har du den där F.A.V ponchon med en fjäril på i ryggen, Från Tara, är du nöjd med den? Är det ett bra köp eller inte i så fall??
svar: Den kommer från Raglady och kostar 400kr, och jag har ingen poncho men den tröjan jag har på bilden är från F.A.V och har vingar på ryggen.
Vart i göteborg bor ni??
svar: anonymt :*****<33333333333
Hur många läsare har ni per dag???
svar: det är helt olik faktiskt men oftast runt 50 eller 60 typ :)
Hur mycket får ni i veckpeng....????????
svar: Stina: jag får månadspeng , 400 :-
Maja: Jag får 250, plus att jag städar huset en gång i månaden och passar mina syskon.
Vilka är era bästa kompisar ?:):)))
svar: Stina: Vendela, Julia, MAAAAJAAAA, matilda,elin, hanna, hannah,vilma, alma , emma , emelie, cassi,Lovisa, Anna<3333, jooojaaaa n, johannaS och ylfa.....jag har säkert glömt någon men jag älskar er endååå<3333333333333333333333333333333
Maja: Matilda<33 Maria<33 Madde<33 Elin<33 Jennie<33Vendela<33 STINA THA HOT<33 Frida<33 Lovisa<33Tea<33 Alma<33 EmmaLj<33 EmmaT<33 Sara<33 Sen har jag kanske glömt nån för jag har jätte många bra kompisar!
ng>Pojkvänn?
Nixx, båda är singel och sökande :ppPPpPpppPPpppPPp
Hoppas ni blev nöjda med svaren:D/maja & stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0