Klippt mig!

Hej, sitter och kollar på film och bara chillar på dillen! Är as trött och imorgon ska jag städa hela huste, är fett taggad! NOT! IAF!!! Idag var jag med Elin, eller jag sov hos henne. Vi satt och kollade på kompisar på nätet hela natten lång! Men nästa dag (idag alltsååå) så åkte vi till Frölunda för att klippa oss. Vi klippte oss på vacker och jag fick en engelsk kille som skulle klippa mig, HAHAA, de gick väll så där att förstå varann! Men så åt vi på Subway och satt och pratade där en stund. Jag blev jätte nöjd med mitt hår och Elin blev jätte söt! Sen kom hennes mamma och hämtade oss, så när vi kom hem stekte jag och Elin köttbullar till hela familjen Berntsson! Ha en bra kväll, pusshej/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0