:)

tja!
först vill jag bara skriva en sak.. Mitt inlägg igår om att vi vann över lindome.. haha asså det va inget illa menat till lindome? det är ett bra lag! säkert ett av göteborgs bästa, dom är verkligen det svåraste motståndet vi har mött på länge!! och jag va bara vääääldigt glad att vi vann? så jag ber om ursäkt ifall ni typ tog det fel! för att vårat lag brukade förlora väldigt mycket och ah, jag tror ni förstår varför jag blev glad att vi faktiskt vann! Sen att vi åkte ut ur SM va ju för att lindome var bättre! så jag hoppas att ni förstår att det inte alls va något illa menat mor er, bara att jag blev väldigt glad!

haha jag blev tvungen att skriva det för att folk har tagit det inlägget väldigt fel...!
haha men ah! hoppas ni förstår :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

DOM VAR INTE BÄTTRE STINA !

2012-01-31 @ 17:51:42
URL: http://lovisasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0