edeeeeeeeeeeeeo 9kkkkkkkkkkkkkkk

haha, cp rubrik..maja och ja brottatades om vad det skulle stå..ingen vann:(
men nu sitter vi här forever alone i maja crib. Maja tar bilder på sitt finger och jag vågar inte skratta för att jag ....inte är på skratt humöööör...mihiiiiiiiiiiiiiii, hahah maja kollar på med som om jag va ett tard....heheheheeheh. Nu ska maja blogga för att jag är inte alls på blogg humööööööör.
Hållåå, majziiiii här! Vgd???? skojja, jag och Stinyyy har typ inte gjort nått mer än att bloggat och tagit mazza egobilder på min dator (kommer bli jobbigt att ta bort alla sen) IAF så vet inte jag vad vi sa göra nu...så jag bloggar mer ikväll/maja plus (+) stinyyy♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0