7 sanning om mig

7 sanningar om mig:
  • Min absoluta favorit låt är Someone like you. Går det att sjunga bättre än Adele. Älskar låten och har gjort det i typ 2 månader (!??!?!?!?)  haha jaja, TRÖTTNAR INTE PÅ LÅT JÄVLEN

  • Jag vill flytta till stan eller någon annanstans eller byta skola eller vafan som helst. Jag är as trött på allt här, min klass liksom ...GRRR.. cpcpcpcpcpcpcpcpcpcpcp

  • Jag skulle inte gå ett steg utan min urbanears!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • STÖR MIG SÅ OTROLIGT EFTERBLIVNA UNGAR! asså förlåt vad tänker ni med? liksom ...vavavvava? det ända man hör från er eb är " hahahaahahahhahahahahhaha" och typ " vaa?:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:DDD:D:D:DD:D::D:D" liksom okej?!

  • Jag hatar att träna med ett annat lag än mitt lag (lindås waves f-98) speciellt dom äldre för att man är ganska hatad där (känns det som) eller ah, jag får ju inte så bra blickar och ah ( en sak jag inte kan säga) nu blev ni nyfikna va?;)

  • Jag tar egna blogg pauser när jag känner för det utan att skriva det, ber om ursäkt mina vänner!

  • Hatar killar som bryr sig om mig i typ 1 månad och nästa är dom as elaka mot mig. FY FÖR ER , hahaha skoja :PpPPPppPppPpPp nej men ni kan ta er ... snälla?:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D
/////////////////////////////////////stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0