Yoooo Nigahhhhh

Hej, på er där hemma! Okej de där lät bara helt fel. Nu låtsas vi att de aldrig hände och vi börjar om! Hej hur mår ni, själv mår jag bra. Har spelat match. Vi spelade mot nått lag som hette nått med näsa...tror jag. Vi förlorade tyvärr, 1-0. Men de ska vi inte prata om nu! De var ju trotts allt bara en träningsmatch! Men IAF så har jag pluggat engelsa, jag tänkte att det var lika bra? Kommer ändå inte hinna plugga så mycket i veckan och om jag inte skulle göra engelska skulle jag bara lägga mig som en stor deg klump i soffan. På tala om deg och klumpar, Cookie Dought var inte så god som jag trodde. Det var bara degen som var god! Varför köpa vaniljglass?! Den smakar inget! Det är samma sak som att köpa mint tuggumiiii, de är samma sak som att spruta i lite tandkräm i munnen. Nån måtta får det vara! Nu ska jag städa mitt rum, ohhh jippieee!/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0