Tomorrow, friday!

Tjeennaa, kom precis ut från en varm dusch, sitter och kollar på dubbelliv som den tönt jag är! Ska snart kolla på Elsas värld (världens bästa program) och sen gå och lägga mig tidigt! Har tänkt att jag ska va i bra form inför matte provet hahha! Men skulle bara tippas er om att INTE bli bamba tant eller städerska! Jag var sån där "städerska" eller vad man säger! Och då fick jag och felicia städa golvet, sortera gafflar och knivar och torka upp efter otacksamma barn som håller på och spiller överallt! Hemskt jobbigt!
Imorgon är det fredag, yees! Då ska jag sova över med Sara, yheeeey! Det ska bli jätte kul, men innan det blir det Friskis och Svettis med laget, pusshej/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0