pluggar

hej! Nu ligger jag i min säng och SKA plugga. haha klockan är 21.30 och jag bestämde klockan 17.00 att jag skulle plugga x)
Idag var jag i skolan och skoldagen gick fort! Våran klass ha verkligen blivigt jätte konstig efter lovet.. who cares?
Efter skolan åkte jag hem och bara var hemma som vanligt. Jag skulle tränat men jag hade huvudvärk och jag hade verkligen inte kunat träna med den huvudvärken så jag hade inget val:(
Imorgon har jag inget planerat heller. Men på fredag har jag planer!! Först ska jag spela två matcher och sen kommer några kompisar hem till mig :) På lördagen så har jag en sak jag inte kan ta på bloggen och på söndag en match. NU VET NI HELA MITT LIV! godnatt /stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

stina kan inte du göra lite mer dagens outfit elr nått sånt gillar din stil

2012-02-24 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0