Godmorgon!

Hejj, ligger just nu i Maddes säng (misstolka inte) och är jätte hungrig! Men Madde ligger och sover, panik! Känns so att jag inte fått matt på ett år...eller kanske inte ett år men 2dagar.. Haha! Men jag kan inte gå ut i köket och sätta mig och äta med hennes familj därute! Jag får helt enkelt bars vänta på att Madde ska vakna, vilket kommer bli om ungefär 5 timmar. Men jag kan beretta om mello igår (melodifestivalen). Men ja, vi såg Ulrik Munther eller hur det nu stavas och han var jätte bra, eller IAF ganska bra! Sen körde jag och Madde kokosboll tävling, vem som åt upp dom snabbast. JAG VANN, yes! Sen släppte vi av Matilda hemma hon henne och sa farväl för hon ska åka skidor... Tror jag? Så hon ska vara borta ett tag. Kommer sakna dig gmn<333 SKOJA! Fjortizz varning, men IAF så kommer jag sakna dig jätte mycket!
Igår hade jag och Madde One tree Hill laaaan! De gick väll sådär, Madde skulle "vila" ögonen och somnande.../Maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0