godmorgon

Tjeeeeeeeenare!
Vakande för 3 timmar sen kanske? haha. Jag har inte orkat blogga..ovanligt.
Men dagens planer är att jag ska spela match på sportlife, och det kommer bli en jätte jobbig match för sportlife ligger 2 i serien..omggggggggggggggggggg!
Men ni kanske inte vet..eller så vet ni... MEN IALLAFALL så åker jag till falun på torsdag för att spela sm.. wohooo! JAG ÄR SJUKT TAGGAD :D och med det vill jag säga att jag inte kommer kunna blogga på hela den helgen </3
haha ha en bra dag /stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, jag skulle vilja börja i innebandy är 99a men är det för sent att börja ? kommar alla tycka att jag är dålig? vad skulle du tycka om en tjej började i ditt lag som aldrig har spelat innan?

2012-02-26 @ 16:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0