Godmorgon !

Hej alla fina små läsare, hur mår ni? Jag mår bra, tack som frågar! Jag vaknade klockan 7 för mamma väckte mig för att hon skulle säga hej då. Och sen kunske jag inte somna om så jag lyssnade igenom "Up All Night". Hade täbkt att ta nått att äta och sen packa klart det sista. Tror jag ska ta en dusch innan jag drar mig upp mot Sälen. Jag är typ taggad inför bilresan också. Donken, One Tree Hill, lyssna på 1D, kolla solsidan och äta godis. Och göra alla dessa saker med Madde. Och sen ser jag så himmla mycket fram imot att åka skidor. Det var typ ett år sedan jag åkte sist så de kommer kännas konstigt! Har fixat några tidsinställda inlägg också, men jag tror det blir ett till inlägg innan jag åker. Pusshej/maja



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0