Ett varmt bad!

Hej, sitter just bu i ett varmt bad, gött! Är på lite trist humör just nu! One Direction's lägenhetsspelning är ju ikväll och har lite ångest typ.. Och så är jag lite besviken för att deras fans inte kunde sköta sig på arlanda idag! De ryktas om att som betedde sig som vilda djur! Jag säger inte att jag skulle vara överlycklig men man kan faktiskt visa lite respekt!? De slutade med att ingen fick autograf eller ta någon bild med killarna. Respektlöst! Men ska ta ett långt bad och sen deppa lite och tycka jävligt synd om mig själv! Vill vara på lägenhetsspelningen för ***!!!! Ska också packa för på onsdag åker jag till Sälen men Madde! Berättar lite senare vad jag har gjort idag/maja
Bilder från lägenhetsspelningen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0