Baby let me found out your secret

Vas happeniiiinn'
Just nu är det fest i hela huset, One Direction på hösta volym! Pappa gav dom 8 av 10 toast!
Själv sitter jag och cill'n with my dator! okej, det lät bara sajko XD Men yooo, idag hade vårat lag loppis på värsta läskiga stället. Men vi fick ganska mycket sålt! Men det var som sagt ett lite äskigt ställe, det luktade...gammal människa! Men jaoo, sovde över med Elin igår, kollade på one tree hill och björn gustavssons "film". Han är så in i helsikkkke rolig asså. Jag satt och skrattade som in i norden, medan Elin låg och halvsov...Men vi hade det FETT mysigt IAF. Ni får ha en så bra lördags kväll, jag ska deppa lite. Jag hann aldrig köpa någon One Direction biljett till deras konsert i London. Är sjukt besviken på mig själv! SKULLE VARIT SNABBARE, FML!/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0