swag swag swag on you

Vem vill inte vakna till one direction, justin bieber, cody simson och ulrik munther? Inte min syrra iallafal haha! Jag tyckte det var ganska roligt att stå och dansa till dom klockan 9 på morgonen... Men nu sitter jag och inte har nått att göra, ska ju på disco idag hahaha och jag vet inte vad jag ska ha på mig? Panik, nej men jag får hitta på nått. Om några timmar kommer Madde hit och vi ska vara här en stund och sen drar vi till Almas, Vilmas, Vendela och Elins skola och ska möta dom där och sen åker vi hem till dom och sätter på oss fotbollskläder och så blir det träning och SEEEEEN BLIR DET DANSA OCH SKAKA ROMPAAAAAH! Ha det bra/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0