Same mistake

Tisdag idag, det var en helt vanlig tisdag. Men jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga det men snälla bamba tanter, försök inte göra skolmaten rolig, snälla! Idag hade dom gjort pastan blå och förra gången var den grön, varför, VARFÖR!? Aja, har ju klippt mig och det blev väll sådär. Asså hur bra eller mycket eller nogrannt man än förklarar för frisören blir det alltid alltid fel? Jag sa att jag ville klippa bara topparna och för allt i världen, klipp INTE upp mitt hår. 40 minuter senare, nu är du klar! Kollar mig i spegeln, vad i helleflundra har männinskan gjort? Klippt upp hur mycket som hellst och jag vet inte hur tydlig man måste vara för att dom ska förstå.
Va IAFFFFF med sofia idag och vi gjorde klart våran musik redovisning, skönt! Nu är det bara NO föredraget kvar...
Ha det bra/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0