Be true to who you are

Heeeeej, är så ledsen för att jag inte har bloggar men jag har lixom inte gjort mer än att pluggat och tränar fotboll, kanske inte världens roligaste att läsa? Men iaf så hade vi en liten suprise fest för Elin som fyllde år igår, vi va väll 16 st girls and boys som ville fira våran lilla Elin så vi hyrde en lokal och lurade dit henne! Det var jätte roligt! Hoj fick en rosa juicy, hoppas du blev glad och överraskad bestiiiiiis!
Idag har jag tränat fotboll för vi har ju cup imorgon och på söndag! Så idag var det lite träning inför den, nu har jag precis haft myskväll med familjen. Nu ska jag sätta på one tree Hill och Tagga inför imorgon. Pusshej/ majaaa
Elin när hon va miniiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0