5 pinsamma sanningar om mig

1: Min mejl adress är majsan.purin och betyder pudding på japanska. Men det var inte det som var grejen, håll i er nu... purin var min favorit manga när jag var 9 och hon var en apa?!?!
2: Jag skrev One Direction på mitt påsk ägg...
3: Jag tycker fortfarande det är kul att kolla på Hannah Montana! Det är som att vara 10 igen, hahah!
4: När jag var liten var jag kill-tjej! Pinsamt värre, jag hade spiderman pyjamas och superman dräckter och sånt, tööööönt!
5: Jag gjorde en jätte pinsam sak idag! Jag gick fram till en tjej som jag trodde va madde, när vi stog bredvid en fotbollsplan och så sa jag: Du och jag ska hålla ihop idag! Och så va det inte hon! Det kanske låter så pinsamt men det var det!!! HAHAHHA /maja
LOL, här är jag ↓

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0