30 april

Idag har jag inte gjort något alls! Så jävla sur, hur fan tänker ni?
Aja idag så ska jag äta middag med min familj istället, haha, skit kul! Jag berättar lite om igår istället. Jag och Vendela åkte in till stan och mötte Julia. Sedan tog vi en fika och jag köpte ett par jeans och en scarf(?). Sedan mötte vi Alex, Lukas, Philip, Edward, Daniel och massa mer. Men dom skulle på bio så då stack jag Julia Vendela till Vasa sushi och käkade och mötte teddi. Sedan efter åkte vi till bion och mötte Alex och alla så åkte vi till kvantum. Herregud vi mötte typ 15 pers på kvantum! Helt sjukt, haha! Men det va kul. Haha hoppas ni förstod vad jag gjorde igår :p/Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0