Tuesday, September 6

Hii, gjorde precis matte och engelskaläxa. Inte mina bästa ämnen. Men det är skönt när man har gjort det! Var på Frölunda Tor med Emilia idag och det var kul. Fick med mig en ear cuff hem, jätte nöjd med köpet. Sen har jag köpt eyy par mörkbruna  UGG's också. Super trändiga XD Och imorgon ska vi ha skolfoto också. Vet exakt vad jag ska ha på mig. Förska gången jag inte nojar inför ett skolfoto. Nu sitter jag och kollar på TV med syrran. Hade tänk ta en varm dusch men hårinpackning. Och efter tänker jag titta på nått riktigt bra Tv-program och ta en ansiktsmask.

Juste, va på bibbloteket med klassen och lånade nåra böcker som verkade bra. B.la Mitt liv suger (emo bok?), vem är du, hur kär får man bli och tjejer på stan.


/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0