Tjaa !

Hej, idag var väll en helt normal dag i skolan. Matte, No och lite sånnt. Efter skolan va jag med favorit Emoliiaa! Vi kände varann när vi va lite mindre men sen har vi typ glömmt bort varann EXDE! Vi åt kladdkaka och godis, haha busiga. Men sen gick vi hem till mig, kollade min tapet och sen skusade jag hem henne.

Haha, ni kanske vet att jag stavade fel på "laugh" och då va det en riktig cooling som hade komenterat typ: Fint du har stavat "laugh"..och jag har ju mina mistankar om vet det kan vara! Men strunt samma, det var en riktig cooling som hade skrivit det, och jag är lite rädd för sånna EXDE!!!!


"Me and my Nutelle"
/Puss & Kram Maajaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAH FÖRLÅT JG BEHÖVDE EDITH

///INGAN

2011-09-13 @ 21:49:14
URL: http://Marrelirre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0