sommar, någon?

Hej, (LOL, måste sluta skriva hej ibörjan, låter sååå 2009).. skojja? Viilll ha sommmaaar! Men sitter här och bloggzz och chattar med Stina. Vi ska fixa bloggen nu, om ni inte har fattat det så ska inte våra blogg se ut såhär. Vi va tvugna och ta bort allt som satt på bloggen så vi har inte orkat sätta tillbax det. Men inom en månad tror jag att bloggen kommer se "fantastisk" ut.
OMG, måste bara säga detta.. min engelska lärare äger alla andras! Seriöst, on är så himmla rolig. Hon stod och berättade om en film hon hade sett (ni vet "hur många lingon finns det i världen") och hon berättade det så himmla roligt. Men efter skolan va jag med Madde och Elin och vi bakade muffins. Vi fick gå runt och fråga om massa saker som man behövde till muffinsen som vi inte hade. Nu ska jag läsa min super bra bok!









Miss you stina, I LOVE U!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0