solen tittar fram..

Chaaaa, ska snart lägga mig och läsa någonting tror jag.

Sov över hos Vendela idag. As kul kväll igår. Först började det med att vi drack nån drink och snackade. Sen gjorde vi egna pizzor. Allas blev tunna och fina utom min, den blev fet och allt annat än rund! men den var super smarrig. Sen gjorde vi några slags lekar, typ 5 kamp och mitt lag kom tvåa (vi var 2 lag..). Det var jätte kul. Efter det blev det en film som hette "Dumma Mig" och alla satt och skratta as mycket för den var jätte kul verkligen! Nästa dag blev det god frukost, kortspelande, gofika och studdsmatta.


/Maja

Kommentarer
Postat av: Sara

Äger du en Iphone? Eller känner du kanske någon som gör det som du skulle vilja ge en present?

I sådana fall tycker jag du ska vara med i min tävling om ett Ipone skal med värde upp till 500 kr! :D



Direkt länk: http://nolongerironic.webblogg.se/2011/september/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

2011-09-04 @ 22:32:50
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0