Maraca - Mohombi♫

äääälskar den låten, awesome. Tänk hur kul det hade varit att vinna ett iphone skal helt gratis? Skulle vara gött!
Igår målade jag mina naglar svarta och jag gillar verkligen inte svarata naglar så jag målade guld över och nu ser dem ut så här:(bild kvaliten är sämst jag vet.)
Checka ögonen(;
Skolan idag gick snabbt. Vi hade sov morgon idag till halv tio så det kanke är därför. Imorgon har vi sovmorgon till halv nio. gött endå. Orkar inte skriva så det blir en bild från idag.
btw: ni ser det svarta emo nagellacket

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var ni som skickade en kommentarn nyss va? <3

Den senaste godkända? Glömde skriva namnet ^^

Förlåt för att du får skriva massa kommentarer <3

2011-09-05 @ 19:21:05
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0