majsen imorgon!

JA, imorgon ska jag va med Majsiiii, ska bli riktigt kul:)
Kanske dyker det upp bilder på bloggen i morgon..
vet vet :O Aja nu sitter jag iallafall och väntar till
klockan skall bli 20.00 för då börjar "idol" och
"Ensam mamma söker" har inte riktigt bestämt
mej på vilket program jag ska kolla på........?
Aja men det viktigaste är att jag inte missar
"svenska hollywood fruar" det skulle jag bli
katastrof ifall jag missade det;)
Imorgon är det inte en riktig skol dag för mej
för att jag ska ha något som heter "Springslanten"
där man springer 1 mil och ger 20 kr till ett sjukhus,
haha visst har jag koll ;)? Men aja, igentligen
är det ganska bra för mej att göra det så att jag får
bättre kondition inför cupen i helgen. Men jag har
ju en knäskada som typ resten av världen har men
aja, jag måste samtidigt ta det ganska lungt så att
jag inte får så ont i knät,..för tänk om jag skadar
det innan cupen, icccce bra assssssååå;)
HAHAHA jag kom och tänka på en sak precis som
hände i skolan.  Ni vet ju att vi ska till den cupen
med p-98 också och idag skulle jag fråga Niklas
om han också skulle dit och jag ba "Ska du till supen
i cåne" HAHAHHAHA det var ju hur roligt som helts eller?
och om ni inte fattar så kanske det inte var så roligt..
men aja jag och Niklas tyckte iallafall att det var roligt ;)
©∫tina♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0