Lunchh

Hej, snart ska jag och familjen äta lunch. Typ potatisbullar? Men för nån timme sedan åkte matildiizz hem. För hon sov över här. Jag kan berätta lite om gårdagen. Först kom Matilda hem till mig klockan fyra igår och vi satt och tittade på TV. (_) <--- carebox. Men vi tittade iallafall på mede eller nått och det va en kolle som va gay, och han ville bli super diva, LOL? Men sen åkte vi på träning och det va 7 stycken där, inte lika LOL! Men det va en kul träning. Sen skulle kollarna spela så jag, Elin och Matiildiizz stannade kvar och tittade. Sen kom Adrian, Daniel, Alex och Jonataan och nån mer kille som jag inte vet va han hetar XD Men det va iaf kul. Killarna förlorade men dom va bääst. En kille som va med i det andra laget hade typ världens längsta ben, vi kallade honom "pappa långben"! Haha! Men sen skulle vi hem och då gick Anders med oss. Sen gick vi åt olika håll.. Anders, Elin och Adde åt höger och Daniel, jag och Matildiizz åt vänster.. haha. Sen sa vi hej då till Daniel och ha fick en kram. Sen satt vi på busshållplatsen i typ 20 minuter och vi pratade med Daniel i telefon hela tiden. Och när vi gick på bussen satt några i mitt gangg (killarna i min klass, XD) Men vi snackade lite och sen gick jag och Matildiizz hem och kollade på "Svenska Hollywodfruar". /Maja

XOXOX


Jag och Matiildizz!
Lovee uu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0